Thursday, June 13, 2013

PULAU REDANG - DEPOSIT

Salam Hormat Rakan2 Blogger,

Kali ni aku sambung cerita pasal deposit plak,
Group aku kali ni 7 orang je ( 2 lelaki / 5 perempuan )
Jadi aku booking 1 standard room ( ni aku ngan kawan aku Wan akan tinggal )
yang perempuan aku ambil 1 Deluxe room ( yang ini boleh isi 5 orang )
Aku terpaksa budgetkan kewangan groupa ku sebab atas dasar kewangan yang nipis..hahaha alasan ya tak
Dah tau nak berjalan kumpul la duit ya tak?
Setelah aku ngan Wan deal dengan Kak Zaleha (Redang Mutiara) maka kami buat keputusan untuk LOCK booking group  kita orang dengan bayar 40% deposit.
Aku bank in je ke akaun Maybank Kak Zaleha tu,senang ya tak?
So,aku kena cari tiket Bas dari Seremban ke Kuala Terengganu je lagi.
Nak booking sekarang rasanya awal lagi,mungkin dah nak hampir pergi baru aku beli tiket bas tu la.
Nak naik bas apa ya?dari survey aku hanya Transnasional dan SP Bumi je yang ada kat Seremban ni untuk ke Kuala Terengganu.
SP BUMI - ni bas yang aku cadang nak booking untuk ke Kuala Terengganu.

Tunggu je la bas mana yang akan aku booking-next presentation..Bye dulu

No comments:

Post a Comment